środa, 22 sierpnia 2012

Wspaniała wiadomość!

Witajcie!!!
Dawno mnie nie było ale mam wspaniałą nowinę na swoje usprawiedliwienie :)) a mianowicie jestem w 23 tygodniu ciąży :)))) więc same rozumiecie.... nie miałam głowy do tworzenia a poza tym jeszcze praca, po której przychodziłam padnięta i marzyłam tylko o spaniu. Teraz jestem na urlopie i korzystając z tej okazji zrobiłam trzy kuferki dla moich wspaniałych kobitek mamy, siostry i babci. Dziś zamieszczam zdjęcie tylko jednego ze względu na brak fotek pozostałych. Na dniach wstawię resztę. Miłego dnia Wam życzę i gorąco pozdrawiam :))




4 komentarze:

  1. Gratuluję błogosławionego stanu :)
    koszyczek bardzo ładny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Wszystkie Twoje prace są bardzo ładne...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kuferek!!! Gratuluję Małego Szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń